Boom na zdrowy tryb życia w Polsce trwa, ale żeby to wykorzystać musimy przyciągnąć do siebie więcej klientów i wyprzedzić konkurencję. Kongres FIT-EXPO Trendy i Innowacje dostarczy nam solidnej dawki wiedzy i praktycznych rozwiązań. Zdobądź umiejętności i wykorzystaj to w swoim klubie.
Już po raz czwarty jednym z obowiązkowych punktów targów FIT EXPO w Poznaniu będzie Kongres FIT-EXPO Trendy i Innowacje (15-16.05.2015 r.). Przygotowane wydarzenie będzie doskonałą okazją do wymiany wiedzy i doświadczenia pomiędzy osobami obracającymi się w dynamicznie rozwijającej się branży fitness. Ponadto Kongres będzie wskazywać praktyki godne naśladowania oraz zainspiruje do rozwoju i poszerzania oferty, czy usług w branży fitness.
Celem Kongresu będzie przekazanie praktycznej wiedzy jak największej liczby uczestników profesjonalnie działających na rynku fitness, w tym:
- właścicieli klubów fitness i ośrodków sportowych
- kadry zarządzającej klubami fitness i sportowymi
- władz/pracowników GOSIR-ów, OSIR-ów, MOSIR-ów
- doradców dla branży fitness
- pracowników klubów fitness i ośrodków sportowych
Kongres FIT EXPO Trendy i Innowacje odbędzie się w terminie 15-16.05.2015 (piątek-sobota) na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w paw. 15 (nowoczesne centrum Kongresowe) zlokalizowanym w niedalekiej odległości od pawilonów, w których odbędą się targi FIT EXPO.
Wydarzenie podzielone jest na dwa bloki: poranny i popołudniowy. Blok poranny poprowadzi specjalista z zakresu sprzedaży i marketingu – dr Marek Borowiński. – Uczestnicy skoncentrują się na zupełnie nowych tematach m.in. wykorzystaniu koloru i kształtu w tworzeniu skutecznych stron internetowych, czy psychofizjologii postrzegania fitness klubów w kontekście decyzji konsumenckich – mówi Anna Myślak, dyrektor targów FIT-EXPO. Popołudniowe bloki poprowadzą specjaliści zaproszeni przez Partnerów Merytorycznych Kongresu. I tak, w piątek ekspert zaproszony przez firmę FITCAST – Daniel De Wild opowie o generowaniu dodatkowych przychodów w strefie cardio dzięki treningowi funkcjonalnemu. Rafał Giermasiński z firmy Johnson Health Tech Poland reprezentujący markę Matrix w Polsce zdradzi, dlaczego kontroling jest kluczem do sukcesu. Piątkową sesję zakończy wystąpienie prelegenta zaproszonego przez Star Fitness – Pawła Tkaczyka. Pierwszy w kraju specjalista od storytellingu i grywalizacji, ekspert w dziedzinie marketingu i budowania marek podpowie uczestnikom Kongresu jakie są skuteczne sposoby na utrzymanie klienta w klubie.
Sobotnią sesję popołudniową rozpocznie gość firmy ekspertfitness.com – Sebastian Goszcz, który podejmie tematykę skutecznego marketingu nowoczesnego klubu fitness. Daniel Gielo (reprezentujący Wojciech Herra Performance Consulting) i Wiktor Podhajski z portalu PsychologiaSportu.pl zdefiniują pięć czynników lojalności Klienta i budowania odpowiedniej relacji. Na zakończenie Kongresu Łukasz Balicki, prezes zarządu e-Zarządzanie, udowodni jaka siła tkwi w analizie danych klubu i zaprezentuje najlepsze praktyki liderów branży.
Zasady wstępu
W tym roku uczestnicy Kongresu będą mogli skorzystać z następujących pakietów:
Pakiet jednodniowy | 45 pln brutto |
Cena zawiera: uczestnictwo w jednym dniu Kongresu, materiały konferencyjne, wstęp na wszystkie dni targów FIT EXPO 2015, przerwy kawowe, zdrową przekąskę w przerwie między blokami | |
Pakiet dwudniowy | 75 pln brutto |
Cena zawiera: uczestnictwo w dwóch dniach Kongresu, materiały konferencyjne, wstęp na wszystkie dni targów FIT EXPO 2015, przerwy kawowe, zdrową przekąskę w przerwie między blokami |
Na Kongres obowiązują rejestracja: https://www.mtp24.pl/
Zapraszamy,
Zespół PsychologiaSportu.pl